Ballószögi Tudástár Tini Tanoda
Ballószögi Tudástár Tini Tanoda

Szakmai program összefoglalója

A tervezett fejlesztés céljai: Tanodánk célja, hogy diákjaink megtalálják az érdeklődési körüknek, - pes geik nek legmegfelelőbb felzárkóztató-, tehetség kibontakoztató, és továbbtanulásra lehetőséget biz tosító fej lesz si for mát. Fontos távlati cél, hogy a pályaválasztás előtt álló diákok a felvételit követően megállják helyüket a - lasz tott is ko lák ban majd később önálló, saját mindennapi életük kérdéseiben felelős döntések meg ho - sára képes fel nőt tekké váljanak. Személyiségük sokoldalúan fejlődjön, erkölcsi ítélő képességük, akarati jellemzőik előre haladásukat se gítse, kultúrájukat megismerjék, hagyományaikat ápolják, de ismerjék meg a városi ifjúsági kultúra ze nei, nyelvi, tár gyi világát is. Olyan szabadidő eltöltési lehetőségeket ismerjenek és szeressenek meg, amelyek szorosan össze füg ge - nek a diák élettel. A tanoda szándékozik támogatást és lehetőséget biztosítani mindezek fel fe de - hez, sza bad ide ket hasznosan töltsék el, ismerjék meg és készség szinten tudják használni a műszaki és informatikai esz ket, programokat a szülők bizalmának, támogatásának meg nye sével, a családi ház és a tanoda egymásra fi gye lő, közös együttműködésének eredményeként a fej sük höz, tovább ta - nu lásukhoz szükséges feltételeket meg teremtsük. Jelenlegi egyik legfontosabb célunk a halmozottan hátrányos helyzetű fiatalok iskolai fel zár kóz ta - nak se se, továbbtanulási mutatóinak javítása és ennek nyomán általánosabb célunk, a hal mo zot tan hát rányos hely ze tű fiatalok társadalmi integrációjának előmozdítása. Főként: - Az iskolai sikeresség segítése, - A továbbtanulási motiváció felkeltése és a továbbtanulás segítése, - Készségfejlesztés, kompetenciafejlesztés, - A tanulók személyiségének megerősítése, közösség-fejlesztés, - A tanuló hátrányos helyzetéből adódó problémák leküzdése.
EFOP-3.3.1-15-2015-00228 28.221.221.-Ft támogatás 100% intenzitás  Ballószögi Tudástár Tini Tanoda  Befejezés: 2018. november 30.